Exeo, prima limuzina de la SEAT. Danke, Audi!
08.03.2009
        
Distribuie acest articol!   

Pentru prima data, SEAT va avea un model in sectiunea premium a clasei medii. Limuzina cu o lungime de 4,60 metri va fi lansata pe piata in prima jumatate a anului acesta. Noul Exeo aduce o gama de motorizari noi si, cu un pret atractiv, deschide pentru prima data accesul la clasa superioara pentru clientii atrasi de modelele SEAT. Un ochi initiat va recunoaste, desigur, in Exeo, vechea generatie Audi A4, la care partea frontala si cea posterioara au fost "convertite", din punct de vedere stilistic, pentru apartenenta vizuala la gama SEAT.

Noul Exeo va fi disponibil initial cu trei motoare pe benzina (de la 102 pana la 200 CP), precum si cu doua propulsoare diesel cu injectie directa, echipate in serie cu filtru de particule diesel (143 CP si 170 CP). Patru dintre aceste cinci motoare mizeaza pe tehnologia turbo. Aceasta inseamna mai multa putere si un consum redus de combustibil datorita masurilor de downsizing. Din noua generatie de motoare diesel cu tehnologie common rail fac parte cele doua propulsoare TDI. Toate motoarele modelului Exeo, disponibil in versiunile de echipare Reference, Style si Sport, respecta normele de poluare Euro 5.

Limuzina din clasa medie este produsa la fabrica din Martorell, Spania. In numai 18 luni au fost efectuate lucrarile de pregatire a productiei noului model, urmand sa ofere in scurt timp calitatea maxima dublata de o productivitate ridicata. Capacitatea maxima de productie din punct de vedere tehnic este de pana la 450 de unitati SEAT Exeo pe zi. Noul model de top al producatorului spaniol este un SEAT tipic, lucru care se remarca in special in sectiunea frontala si posterioara a automobilului. Imaginea de ansamblu reflecta nivelul calitativ foarte ridicat al noii limuzine. Prin modelul Exeo, SEAT si-a ridicat mult standardele catre calitate, lux si confort, atat la exterior, car si la capitolul design interior.

Si echiparea  standard a versiunii de baza Reference include o serie intreaga de detalii importante, precum sapte airbaguri, ABS, ESP cu sistem de asistenta la franare (HBA) si sistem de control al tractiunii (TCS), senzor pentru controlul presiunii in pneuri, tetiere active pentru locurile din fata, sistem Climatronic cu 2 zone de reglare a temperaturii, sistem audio CD 2 cu MP3-drive, inchidere centralizata cu telecomanda, precum si geamuri actionate electric. Optional sunt disponibile caracteristici precum airbaguri laterale suplimentare pentru locurile din spate, sisteme moderne de informare si entertainment cu diferite conexiuni electronice (MP3, iPod, USB, Bluetooth), trapa, faruri bi-xenon cu lumini de drum si faruri adaptive de viraj sau diferite variante de jante din aliaj usor pana la jante de 18 toli. In acelasi timp, 14 culori ale caroseriei pot fi combinate cu sase linii de echipare la interior.

Distribuie acest articol!