2011, an istoric pentru BMW Group
13.01.2012
        
Distribuie acest articol!   

BMW Group a incheiat anul 2011 cu cel mai bun rezultat al vanzarilor din istorie. La nivel mondial, vanzarile BMW, MINI si Rolls-Royce au crescut cu 14,2% fata de anul trecut, astfel ca au ajuns la 1.668.982 automobile (anul anterior, 1.461.166). Astfel, compania si-a consolidat pozitia de lider al segmentului premium. In decembrie, vanzarile au fost cu 11,9% mai mari decat in aceeasi luna a anului anterior, totalul fiind de 158.125 automobile (2010: 141.358).

"2011 a fost un an excelent pentru BMW Group. Ne-am indeplinit cu usurinta obiectivul privind vanzarile, acela de peste 1,6 milioane de automobile, iar modelele noastre continua sa inregistreze o cerere ridicata pretutindeni in lume", a spus Ian Robertson, membru al Consiliului Director al BMW AG si director de vanzari si marketing, in cadrul Salonului International Auto de la Detroit. "Privind in viitor, dorim sa ne mentinem acest trend ascendent, cu vanzari care sa se repartizeze echilibrat intre continente, si intentionam sa fim – si in 2012 – constructorul auto premium cu cele mai mari vanzari la nivel mondial. Cresterea va fi impulsionata si de noul BMW Seria 3. Datorita schimbarii de gama BMW Seria 3, ne asteptam sa inregistram o crestere in cea de-a doua jumatate a anului".

Cu un total de 1.380.384 automobile, marca BMW a inregistrat o crestere de 12,8% in 2011, cel mai bun nivel al vanzarilor din istoria sa (anul anterior: 1.224.280). Liderul categoric in ceea ce priveste cresterea a fost noul BMW X3. Cu 117.944 unitati comercializate, acest model cu un succes deosebit a avut o crestere de nu mai putin de 156,4%. BMW X1 a continuat sa inregistreze un salt foarte bun si in 2011, cu un total de 126.429 automobile vandute (+26,4%).

Si marca MINI poate fi mandra de ceea ce a reusit anul trecut: cel mai bun an din istorie. Vanzarile totale au urcat la un nivel record in 2011: 285.060 automobile (+21,7%). Rezultatul pozitiv inregistrat de marca la nivelul intregului an a fost impulsionat de MINI Countryman, care a totalizat 89.036 livrari in primul sau an complet in care a fost disponibil. Un alt moment important este asteptat in 2012 prin noile modele care vor completa gama MINI: MINI Coupe si MINI Roadster. SUA ramane cea mai importanta piata pentru MINI, cu 57.511 automobile vandute in cursul anului anterior, urmata de Marea Britanie, cu 50.428 unitati comercializate.

Cu un total de 3.538 automobile, Rolls-Royce Motor Cars a inregistrat in 2011 cele mai bune vanzari din istoria sa si o crestere de 30,5% fata de nivelul din 2010 (2.711 masini). Precedentul record de 3.347 automobile a fost stabilit in 1978. Anul trecut, toate regiunile au inregistrat cresteri semnificative ale vanzarilor, toate acestea situandu-se la cel mai inalt nivel din istorie.

In 2011 BMW Group a avut cresteri ale vanzarilor in toate regiunile si pe aproape toate pietele. In Europa, regiunea cu cele mai ridicate vanzari in cadrul BMW Group, volumul comercializat a crescut cu 8,5%, atingand un total de 857.792 unitati (anul anterior: 790.751). Compania a avut o crestere constanta in Asia, cu 373.613 masini vandute (+31,1%). In America, totalul masinilor livrate catre clienti in cursul anului trecut a fost de 379.332, o crestere de 15,3%.

Distribuie acest articol!