Michelin va ajuta in luarea deciziei de cumparare a anvelopelor
19.09.2014
        
Distribuie acest articol!   

Cauti anvelopa potrivita? Cine altcineva este mai in masura sa raspunda intrebarilor tale, decat comunitatea utilizatorilor de anvelope Michelin? Incepand cu septembrie 2014, Michelin a creat pe site-ul www.michelin.ro un sistem online de evaluare a anvelopelor, pentru a le usura utilizatorilor, procesul de luare a deciziei de cumparare.

De acum inainte, consumatorii au propriul ghid de cumparare al anvelopelor pe www.michelin.ro, regasind in dreptul fiecarei anvelope Michelin alte informatii utile in decizia de cumparare: o evaluare de ansamblu a anvelopei, o evaluare a diferitelor criterii de performanta si comentarii din partea altor utilizatori.

Pentru ca acest lucru sa fie posibil, Michelin ii invita pe utilizatori sa-si evalueze anvelopele, in functie de urmatoarele criterii: aderenta si franare pe uscat si sol umed, longevitate, eficienta consumului de carburant, confortul la drum si nivelul de zgomot. In plus, utilizatorii au posibilitatea sa impartaseasca din propriile experiente.

Prin acest nou sistem de evaluare al anvelopelor, Michelin isi continua strategia MICHELIN Total Performance. “Componenta de Ratings & Reviews este o ilustrare a cat de mult apreciem feedback-ul consumatorilor nostri, fiind in conformitate cu filozofia noastra de a vinde performanta si nu anvelope”, explica Remi Paupert, director regional de marketing Michelin pentru Europa Centrala si de Sud.

"In timp ce ar fi mult mai usor sa ne concentram pe un singur criteriu de performanta al anvelopei, la Michelin, concepem anvelope intr-o maniera ce ofera performante maxime, pe mai multe criterii si in acelasi timp, fara a fi compromisa nicio caracteristica a anvelopei, care poate fi importanta pentru consumatori: siguranta in toate circumstantele, longevitate si eficienta energetica. Asta este ceea ce noi numim MICHELIN Total Performance".

Prin introducerea sistemului “Ratings & Reviews” pe site-ul sau, Michelin a raspuns din nou la nevoile consumatorilor de a avea acces la mai multe informatii online. Comentariile online ofera utilizatorilor acces mult mai rapid la informatii si ii vor ajuta sa ia decizii mai informate, intr-un mod mai rapid si mai usor decat inainte. Existenta unui astfel de sistem clar si usor de inteles, va deveni foarte important pentru consumatori si extrem de valoros pentru Michelin.

Distribuie acest articol!