Noul Vokswagen Polo, mai aproape ca oricand de Golf!
18.06.2017
        
Distribuie acest articol!   

Vokswagen a dezvaluit oficial, la Berlin, cea de-a sasea generatie a modelului citadin Polo. Inspirat puternic de versiunea facelift a „fratelui” mai mare Golf 7, noul Polo 6 este mai degraba o evolutie decat o revolutie, chiar daca a fost complet reproiectat.

Designul este mai „masculinizat”, in ton cu noul limbaj al marcii, iar ca dimensiuni se apropie foarte mult de Golf. Masoara 4,05 m lungime si 1,75 m latime, cu 8, respectiv 7 cm mai mult decat precedenta generatie. De altfel, aceasta a sasea generatie Polo este cea mai mare din istoria modelului. Si ampatamentul a crescut cu aproape 10 cm, pana la 2,56 m, castigul de spatiu fiind la interior, evident. In fine volumul portbagajului a crecut cu 25%, de la 280 la 351 litri!

Din punct de vedere tehnic, modelul este dezvoltat pe platforma MQB A0, destinata modelelor mini, inaugurata in Grupul Volkswagen de catre SEAT Ibiza. La interior, Polo este reinventat gratie bordului inedit, personalizabil din punct de vedere cromatic (cu 17 nuante diferite) si disponibil in versiune digitala – noua generatie Active Info Display. Este disponibil, de asemenea, noul sistem de infotainment existent pe Golf 7 facelift, cu display de 6,5 sau 8 inch. Din pacate, versiunea de top, cea cu ecran de 9,2 inchi si comanda gestuala, nu va exista si pe noul Polo. In schimb, sunt preluate o serie de sisteme de asistenta, precum Blind Spot Detection sau Park Assist.

La capitolul dotari, printre cele mai importante de pe lista sunt proiectoarele full LED, luminile de zi si stopurile LED, climatizarea Air Care Climatronic, incarcarea  telefoanelor mobile prin inductie sau imensa trapa transparenta.

Oferta de motoare este compusa din sase agregate pe benzina (1.0 MPI de 65 si 75 CP, 1.0 TSI de 95 si 115 CP, 1.5 TSI de 150 CP si 2.0 TSI de 200 CP) si doar doua diesel (1.6 TDI de 80 si 95 CP). In premiera, exista si o versiune pe gaz natural, denumita TGI (1.0 TGI de 90 CP).

Toate versiunile cu puteri mai mari de 95 CP pot fi cuplate cu transmisie cu dublu ambreiaj DSG7.

Varful de gama este asigura de traditionalul GTI, care a renuntat la vechiul motor 1.8 TSI de 192 CP, in favoarea noului 2.0 TSI de 200 CP.

Noul Polo 6 va fi disponibil la dealeri pana la finele lui 2017 si are misiunea de a duce mai departe povestea de succes a unui model deja vandut in peste 14 milioane de exemplare, in intreaga lume.

Save

Save

Save

Save

Save

Distribuie acest articol!