BMW promoveaza noul X2 folosind tehnologii de realitate augmentata
17.12.2017
        
Distribuie acest articol!   

BMW devine primul brand care utilizeaza tehnologia inovatoare de realitate augmentata de la Snapchat, aflata in teste. Noile canale de comunicare subliniaza pozitionarea noului BMW X2, dedicat unui public extrovertit si cu spirit tanar.

Utilizatorii de smartphone-uri pot experimenta noul BMW X2, oriunde si chiar inainte de lansarea pe piata, multumita colaborarii BMW – Snapchat. Astfel, BMW devine primul brand din lume care exploateaza potentialul noului filtru Augmented Trial de la Snapchat.

Fanii din intreaga lume pot utiliza deja tehnologia augmented reality pentru a vizualiza si a configura un model 3D realist al celui mai recent membru al familiei BMW X. La inceputul comunicarii de la sfarsitul lunii octombrie, BMW a ajuns deja la o audienta de milioane de oameni din Europa cu filtrul BMW X2 in Galvanic Gold.

Prin intermediul Snapchat, BMW isi extinde activitatile de marketing intr-un mediu inovator si distractiv, care este deosebit de popular in randul persoanelor creative si atrase de tehnologie. Fiind cel mai nou membru al familiei BMW X, BMW X2 se adreseaza clientilor tineri si cu spirit tanar, extrovertiti si activi care pretuiesc individualitatea si stilul de viata. Aplicatiile inovatoare precum Snapchat sunt o parte integranta a lumii lor digitale.

Distribuie acest articol!