Audi a prezentat oficial noul A1 Sportback
19.06.2018
        
Distribuie acest articol!   

Cu un aspect mult mai agresiv decat cel al predecesorului sau, noul Audi A1 afiseaza un calandru Singleframe latit si trei fante sub capota, care aduc un omagiu modelului Sport Quattro.

Spatele este dominat de muchii si „umerii” de deasupra rotilor. Apropo de roti, diametrul acestora variaza intre 15 si 18 inchi.

Clientii vor avea de ales de pe o lista lunga de optiuni, inclusiv faruri LED si un exterior S Line, care adauga prize de aer supradimensionate si un spoiler mai mare in spate. Modelul va fi oferit in 11 culori, care pot fi combinate in doua tonuri (pentru acoperis, oglinzi, scuturi laterale si spoilerele fata).

Chiar si in dotarea de baza, A1 are un cluster de instrumente digitale de 10,25 inchi si un volan multifunctional. Trei linii interioare diferite vor fi disponibile si fiecare va avea o banda de aranjare unica si un accent colorat coordonat pe suprafetele de aerisire, consola centrala si manerele usii.

Din punct de vedere practic, A1 are mai mult spatiu interior si un portbagaj mai mare, de 335 litri. Cand scaunele din spate sunt rabatate, volumul pentru bagaje poate ajunge la 1.090 litri.

Optiunile mai includ scaune sport si un pachet de lumini ambientale cu 30 de culori. Clientii vor avea, de asemenea, posibilitatea de a comanda sistemul MMI radio plus cu un touchscreen de 8,8 inch sau sistemul MMI navigation plus cu un afisaj mai mare, de 10,1 inch. O alta optiune interesanta este pachetul de conectivitate, care ofera suport pentru Android Auto si Apple CarPlay, precum si doua porturi USB.

De asemenea, clientii vor putea alege dintre cele doua sisteme audio optionale, un sistem Audi cu opt difuzoare sau un sistem audio premium Bang & Olufsen cu 11 difuzoare.

Sub capota se vor regasi motoarele TSFI, inclusiv cel de 1.0 litri in trei cilindri, precum si cele de 1.5 si 2.0 litri cu patru cilindri cu puteri cuprinse intre 95 CP si 200 CP.

Majoritatea versiunilor vor fi oferite fie cu transmisie manuala, fie cu cea automata cu doua ambreiaje, in sapte trepte. Totusi, modelul 40 TFSI va fi disponibil exclusiv cu o transmisie S tronic cu sase trepte.

Vor fi disponibile trei suspensii diferite, inclusiv o suspensie sport si una cu amortizoare reglabile.

Pe partea de siguranta, masina vine in mod standard cu o gama larga de sisteme de asistenta pentru sofer, inclusiv cel de avertizare de incalcare a marcajelor benzilor de rulare, care utilizeaza o camera. Nu lipsesc limitatorul de viteza, asistenta pentru adaptarea vitezei si asistenta la parcare.

Distribuie acest articol!