Bosch renunță la dezvoltarea seonzorilor LiDAR, o tehnologie esențială pentru automobilele autonome Flash News Colecția de vis. 101 bijuterii auto Mașina Anului 2025 în Europa Cele mai sigure mașini Top muzee auto din Europa De ce iau foc mașinile electrice? Piața auto mondială în 2024 Dicționar de electromobilitate Dacia își va extinde gama cu un nou mini-SUVSkoda Kodiaq 2 (2024)Volkswagen Golf 9 va fi 100% electricDe ce este abandonată motorizarea diesel?Vânzările de mașini electrice cresc constant. În august au depășit 20% la nivel europeanFerrari 330 P4 (1967). Revanșa lui Enzo FerrariToyota: peste 800 km de autonomie electrică, în 2026Formula 1, Japonia. Red Bull, campioană la constructori!Hummer are un consum uriaș, chiar și în varianta electricăChina, furioasă după ce UE a anunțat deschiderea unei anchete pe tema subvențiilor acordate producătorilor chinezi de automobile electriceProducția Volkswagen, afectată de vânzările modeste ale modelelor electrice și de probleme de aprovizionareA treia generație Volkswagen Tiguan pune accentul pe electrificareFerrari 250 GTO (1962). Mai valoros decât aurulNoul Peugeot E-3008 inaugurează platforma STLA Medium, creată pentru modelele electrice ale Grupului StellantisFormula 1, Singapore. Sainz și Ferrari au întrerupt marșul triumfal al celor de la Red BullID. GTI Concept. Primul hot hatch Volkswagen electricCupra DarkRebel. Viitorul cod stilistic al spaniolilor, afișat de un shooting brake 100% electricMercedes-Benz Concept CLA Class. Despre următoarea generație de modele entry-levelAcestea sunt primele mărci auto chineze pe care clienții europeni le vor descoperi în următorii aniDeLorean DMC-12 (1981). Pentru călătorii în timpUltimul Volkswagen Passat termic, doar break! Obiective nerealiste pentru prima fabrică Tesla din Europa? Grupul Volkswagen nu mai vrea să fie prins pe picior greșit, în privința achiziției de cipuriNoutățile auto ale toamnei. Galerie foto la Salonul auto de la München - IAA Mobility 2023 Articole mai noi Articole mai vechi