Mercedes trece electrificarea în marşarier Flash News Colecția de vis. 101 bijuterii auto Dacia Bigster, primele informații Industria europeană, măcinată Top muzee auto din Europa „Cutiile negre” devin obligatorii Ofensiva chineză, următorul nivel Dicționar de electromobilitate Pierderi uriașe pentru Tesla, după sabotarea fabricii din BerlinSe profilează o dilemă delicată pentru Volkswagen (și nu numai), în perspectiva anului 2025Bonusuri consistente pentru angajații StellantisPentru Bugatti, motorul termic nu are moarte! Urmează un impresionant V16 aspiratVisul mașinii Apple s-a spulberat!Lancia Stratos HF (1971). De la zeroProducătorii chinezi nu se grăbesc să accelereze debarcarea în EuropaNoul Renault 5 E-Tech. Marele pariu al lui Luca de MeoSalariul record al lui Carlos TavaresStudiu: Prețul, primul criteriu în alegerea mașiniiPrincipalele noutăți prezentate zilele acestea, la ediția 2024 a Salonului Auto de la GenevaLancia Delta HF Integrale 16V Evoluzione (1992). Regina raliurilorA fost aleasă Mașina Anului 2024Euro 7 aduce o amânare suplimentară, benefică pentru automobilele de oraș cu propulsie termicăAnul 2024 a început ezitant pentru vânzările mondiale de automobile electriceȘefii Toyota își precizează poziția: ”Nu suntem împotriva mașinii electrice. Suntem doar realiști”Massimo Frascella, noul director de design la Audi, vine de la Jaguar Land RoverLynk & Co își va extinde prezența în 19 țări europene, printre care și RomâniaVolkswagen are din nou probleme în SUA. Mii de automobile de lux sunt blocate în porturiLancia Aurelia B20 Gran Turismo (1951). „Frumusețea naturală”SUV-urile domină piața europeană Se caută un nou șef la Aston Martin Volkswagen Tiguan Allspace, înlocuit cu TayronAudi R8 refuză pensionarea. Viitorul acestui model rămâne sub semnul incertitudinii Articole mai noi Articole mai vechi