Audi R8 refuză pensionarea. Viitorul acestui model rămâne sub semnul incertitudinii Flash News Colecția de vis. 101 bijuterii auto Dacia Bigster, primele informații Industria europeană, măcinată Top muzee auto din Europa „Cutiile negre” devin obligatorii Ofensiva chineză, următorul nivel Dicționar de electromobilitate Skoda Octavia 4 facelift (2024). Încă un pas înainteBateria solidă este cea mai așteptată inovație pentru mașinile electriceLamborghini Miura SV (1971). Cel mai prețios LamborghiniFord își revizuiește strategia de electrificareSkoda Octavia 4 facelift (2024)SsangYong a murit, trăiască KGM!Piața europeană de automobile electrice trece printr-o perioadă mai puțin propice. Care sunt motivele?Confruntat cu dificultăți, brandul Polestar se reorganizează din temeliiFord Puma facelift: mai sofisticatToyota rămâne liderul pieței auto mondialeLamborghini LM002 (1986). Rambo LamboMașina Anului 2024 în Lume (World Car Awards): se cunosc finalisteleBlitzen-Benz, cea mai rapidă mașină din lume, la începutul secolului XXIncredibilul transfer: Hamilton la FerrariOfensiva chinezilor în Europa trece la următorul nivel: atacarea segmentului premiumScandal Dieselgate la Toyota? Livrarea mai multor modele a fost suspendatăDacia a dezvăluit Sandrider, prototipul cu care va căuta gloria la Dakar 2025Lamborghini Egoista (2013). Hedonismul dus la extremÎn ciuda rateurilor date în segmentul electricelor, Volkswagen a avut un an 2023 foarte bunMG3, cel mai de temut concurent pentru Dacia, își face intrarea la Salonul de la GenevaANALIZĂ: În 2023, piața auto europeană și-a continuat marșul în forță spre electrificare Macan, primul SUV complet electric de la Porsche Opel reintroduce numele FronteraTesla Model Y a devenit cea mai vândută mașină din 2023, în Europa și în lume Articole mai noi Articole mai vechi