Industria auto germană ar putea pierde 190.000 de locuri de muncă până în 2035 Flash News Colecția de vis. 101 bijuterii auto Dacia Bigster, primele informații Industria europeană, măcinată Top muzee auto din Europa „Cutiile negre” devin obligatorii Ofensiva chineză, următorul nivel Dicționar de electromobilitate Nissan negociază fuziunea cu Honda și pregătește divorțul de RenaultVolkswagen, forțat să ia decizii dificile în fața crizeiAustralia a introdus permisul special pentru supercarProprietarii de Tesla sunt supărați pe Elon MuskA treia generație CLA inaugurează noua familie de modele compacte premium de la Mercedes-BenzToyota RAV4 a împlinit 30 de aniTesla Model Q, la mai puțin de 30.000 de euro?Lamborghini și poliția italiană sărbătoresc două decenii de parteneriatOcazie rară: un Bugatti Centodieci este de vânzare!Un Pagani Zonda LM Roadster din 2014, vândut pentru o sumă astronomicăBYD a semnat un parteneriat cu Uber pentru 100.000 de mașini electriceFord trece la concedieri în EuropaAnunț șocant al unui producător istoric: „Avem 12 sau 14 luni pentru a supraviețui”Carlos Tavares, debarcat de la cârma Grupului Stellantis mai repede decât era de așteptatComeback pentru o legendă: Toyota CelicaJaguar și-a atins obiectivul: controversatul rebranding a avut o vizibilitate excelentă. Nu neapărat și pozitivă!Deși confruntat cu dificultăți, Volkswagen rămâne lider detașat în Europa. Toyota își continuă ascensiuneaÎn SUA s-a răspândit fenomenul stickerelor împotriva lui Elon Musk, aplicate pe automobile TeslaAccident dramatic la o fabrică Hyundai: trei morți în timpul unui testEuropa începe să fie invadată de automobilele chinezeSituație explozivă la Volkswagen. Gigantul german riscă un conflict social istoric E criză și la BMW! Hyundai ia exemplul lui Volkswagen și nu renunță la butoanele clasice de la bord. Motivul: reduc stresul și păstrează siguranțaMașina Anului 2025 în Europa. FinalisteleArticole mai vechi