Citroen ataca piata premium
06.02.2009
        
Distribuie acest articol!   

Se materializeaza un proiect demarat in urma cu exact un an, atunci cand la la carma Grupului PSA (Peugeot Citroen) a venit Christian Streiff. Citroen a lansat, la nivel mondial, un proces de improspatare a imaginii. Proiectul este amplu si, dincolo de revizuirea logo-ului si a indentitatii vizuale la nivel de dealeri, vizeaza o repozitionare pe piata, cu scopul declarat de a intra in segmentul premium, cu modele la preturi abordabile.

In paralel cu gama existenta, Citroen va avea si una premium, denumita DS (Distinctive Series), cu trimitere la legendarul model de lux din trecut. Primul model din noua serie este DS 3 Inside, care va fi expus in premiera la Salonul de la Geneva. Este un prototip ce pare foarte apropiat de implementarea in productia de serie, care va demara anul viitor, cu motorizari pe benzina si diesel, cu cilindreea cuprinsa intre 1,2 si 2,0 litri, mai multe detalii urmand sa fie date publicitatii cu ocazia Salonului de la Geneva. Acesta va fi urmat de DS 4 si DS 5.

Logo-ul Citroen a fost redesenat de catre Landor, una dintre cele mai bine cotate agentii internationale de branding. O alta schimbare se va regasi la echipa de curse, care se va numi Citroen Racing, in loc de Citroen Sport. La nivelul dealerilor, trecerea la noul format vizual (arhitectura, semnalistica si mobilier specific) este prevazuta pentru urmatorii 5 ani. Mai mult, proiectul prevede si un alt stil de relationare cu clientii, mai apropiat, specific unei marci cu pretentii premium.

Distribuie acest articol!