Noul sef de marketing de la Volkswagen a venit de la FIAT

15 mai 2009, Sursa: Volkswagen



Luca de Meo (41 ani), cel care pana de curand a facut parte din Consiliul Executiv al Grupului FIAT, fiind in fruntea marcilor Alfa Romeo si Abarth, a trecut la Volkswagen. Atributiile sale vor fi pe partea de marketing si va raporta responsabilului cu probleme de vanzare, marketing si after sales pentru marca Volkswagen, Christian Klingler.

Luca de Meo (foto) a studiat marketingul la Milano si, inainte de a ajunge la FIAT, a mai lucrat pentru Renault si Toyota. Din 2002 a coordonat activitatile de marketing pentru Lancia, marca la care, un an mai tarziu, a ajuns vicepresedinte. Din 2004 a facut parte din managementul FIAT Automobile si, ulterior, FIAT Group. Din septembrie 2007 a devenit presedintele Alfa Romeo, cateva luni mai tarziu preluand si responsabilitatile pentru brandul Abarth, pozitie din care a deminsionat anul trecut. Luca de Meo il inlocuieste pe Jochen Sengpiehl (40 ani), cel care a coordonat marketingul pentru brandul Volkswagen incepand din 2006. Sengpiehl a parasit compania la cererea sa.