Lifting pentru mezina Volvo C30

9 septembrie 2009

Sursa: Volvo



Volvo va prezenta la Frankfurt, pe langa C70 facelift, si versiunea revizuita a mezinei C30. Pe scurt, noutatile cele mai importante se regasesc la partea frontala redesenata si la motorizari, cel mai economic propulsor fiind 1.6D DRIVe start/stop.

La trei ani de la lansarea acestei compacte, producatorul suedez intervine cu traditionala operatiune de facelift, de la mijlocul carierei oricarui model. C30 capata astfel un plus de personalitate, prin revizuirea calandrului, parasocului si grupurilor optice frontale. Privit din fata, Volvo C30 aduce acum foarte mult cu “fratele mai mare” XC60. Interventiile in privinta designului s-au limitat la partea frontala, astfel ca spatele, altfel detaliul cel mai controversat de la acest model, a ramas, practic, neschimbat. Alaturi de noua culoare Orange Flame Metallic, disponibila pentru caroserie, Volvo C30 poate fi comandat, in premiera, cu jantele vopsite in alb.

In privinta propulsoarelor, Volvo ofera 5 motoare pe benzina si 4 diesel: 2.5 T5 (230 CP), 2.4 (170 CP), 2.0 (245 CP), 2.0 Flexifuel (145 CP) si 1.6 (100 CP), respectiv 2.4 D5 (180 CP), 2.0lD (136 CP), 1.6D DRIVe (109 CP) si 1.6D DRIVe start/stop (109 CP). Acesta din urma este cel mai economic, cu un consum mediu de doar 3,9 litri /100 km. Clientii au de ales intre transmisia manuala cu 6 trepte (pentru T5, D5 si 2.0lD), cea automata in 5 trepte Geartronic (pentru toate propulsoarele diesel si cele in 5 cilindri) sau cea automata in 6 trepte Powershift (pentru 2.0D si motoarele de 2.0 litri pe benzina).