Marcile asiatice au scazut in ochii americanilor

27 aprilie 2010,



In urma cu patru ani, un sondaj realizat in Statele Unite, de AOL si Associated Press, arata ca 46% dintre americani erau de parere ca producatorii asiatici realizeaza automobile superioare celor fabricate de americani, in vreme ce doar 29% dintre cei intervievati preferau modelele companiilor americane. Intre timp, lucrurile s-au mai schimbat, iar rechemarile masive de la Toyota au permis o crestere nesperata pentru concurenta americana.

Un nou studiu, realizat de Associated Press in martie anul acesta, releva faptul ca, in prezent, 38% dintre americani prefera automobilele produse de marcile din SUA. Preferinta pentru marcile asiatice a scazut pana la 32%, in vreme ce doar 15% din cei care au raspuns noului studiu percep automobilele europene ca fiind cele mai bune.

Ford a inregistrat cea mai mare crestere, adunand acum 18% din optiunile respondentilor, dublu fata de cat avea in 2006. Acelasi procent il are si General Motors, in timp ce Toyota a scazut de la 25% in 2006, pana la 15% in prezent. Cei mai satisfacuti proprietari de automobile din SUA conduc modele produse de General Motors, Ford, Honda sau Toyota, acestea fiind marcile care au indicele de satisfactie de peste 90%.