Dacia, la egalitate cu BMW, in Germania, in topul JD Power 2010

25 iunie 2010, Sursa: Dacia



Marca Dacia s-a clasat pe locul al doilea intr-un studiu al satisfactiei posesorilor de vehicule din Germania realizat de JD Power si revista germana Auto Test. Marca romaneasca a obtinut un punctaj de 836 de puncte din 1000, la egalitate cu BMW si imediat dupa Mercedes. Dacia Logan s-a pozitionat pe locul al doilea in clasamentul modelelor de clasa mica.

Compania de cercetare a pietei JD Power a masurat nivelul de satisfactie a clientilor in functie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanta, design, confort); calitate si fiabilitate; costuri de intretinere (consum, polite de asigurare, costuri de reparatii) si calitatea serviciilor reparatorilor agreati. Studiul a fost realizat in perioada ianuarie – martie 2010, pe baza a 16.330 de interviuri online cu clienti care au detinut un vehicul timp de aproximativ doi ani. Au fost evaluate modelele a 25 de marci, acoperind toate clasele auto.

Dacia a intrat pentru prima data in studiul JD Power in anul 2009, obtinand pozitia 13 din 27. Rezultatele inregistrate anul acesta demonstreaza ca marca romaneasca a avut cel mai mare ritm de crestere in raport cu ceilalti constructori. De la momentul lansarii sale pe piata germana in anul 2005, Dacia a vandut 150.000 de vehicule in Germania pana la sfarsitul lunii mai 2010.