Modelele Chrysler vor fi vandute in Europa sub sigla Lancia

10 iunie 2010



Consecinta a aliantei dintre FIAT si Chrysler, modelele producatorului american vor fi vandute pe piata europeana sub un alt logo: Lancia. Planurile prevad, de asemenea, stabilirea unei retele formate din circa 1.000 de distribuitori Lancia-Chrysler pe batranul continent, incepand de anul viitor.

Tinta anuala pentru vanzari a fost stabilita la 300.000 de unitati, pana in 2014. Un obiectiv ambitios, daca tinem cont ca Lancia a vandut anul trecut 121.000 de unitati in Europa (din care 102.000 in Italia), in timp ce Chrysler n-a reusit sa vanda decat 11.500 de unitati.

Printre modelele Chrysler care vor fi vandute in Europa, sub sigla Lancia, se vor numara 300C, o noua berlina compacta, viitoarele inlocuitoare pentru PT Cruiser si Sebring, precum si noul van Voyager.

Pe piata nord-americana, in schimb, Lancia va vinde sub sigla Chrysler. De altfel, la ultima editie a Salonului de la Detroit, Chrysler a expus o Lancia Delta cu grila modificata si cu sigla sa.

In privinta celorlalte marci ale grupului Chrysler, Dodge si Jeep, strategia pentru Europa va fi diferita. Astfel, daca pana acum s-a incercat ca Dodge sa devina o marca mai accesibila, lucrurile se vor schimba in viitor. Pentru Europa vor fi disponibile doar modelele puternice – Charger, Challenger si Viper. La randul lor, modelele Jeep vor fi integrate in unele concesiuni care vand FIAT, Alfa Romeo si Lancia.