Talbot ar putea deveni marca low cost a Grupului PSA

5 iulie 2010



Se pare ca succesul celor de la Renault, cu marca Dacia, in segmentul low cost, i-a cam enervat pe sefii Grupului PSA Peugeot Citroen. Presa franceza sustine ca cel mai mare constructor francez de automobile si al doilea din Europa este preocupat acum de lansarea unei contraofensive. Pana in prezent, notiunea de low cost la PSA a insemnat modele citadine, de dimensiuni mici (Citroen C1 si Peugeot 107), realizate in conditii de costuri reduse (in Cehia), insa vandute la aceleasi preturi ca si concurenta.

Diriguitorii Grupului PSA iau in calcul scoaterea de la naftalina a marcii Talbot, pe care o au in proprietate, dar care a disparut de pe piata la inceputul anilor 80. Marca Talbot a murit, practic, in 1978, atunci cand Peugeot a achizitionat diviza europeana Chrysler, denumita Chrysler-Simca. Modelele care ar putea purta din nou sigla Talbot vor fi destinate pietelor emergente si ar putea fi produse in China, in baza parteneriatului pe care PSA in are cu cei de la Donfgeng. Ramane de vazut ce vor decide cei de la PSA in acest sens. Chiar daca va fi asa, revirimentul marcii Talbot nu se va produce mai devreme de anul 2014, sustine presa din Hexagon.