SsangYong Korando se intoarce

29 septembrie 2010



Producatorul sud-coreean SsangYong, preluat de curand de indienii de la Mahindra, lanseaza noua generatie Korando. Spre deosebire de modelele SsangYong de pana acum, noul Korando are un aspect mult mai "clasic" sau, daca vreti, mai digerabil. Meritul este, fara indoiala, al casei de design Giugiaro, care si-a lasat amprenta asupra noului model, derivat din conceptul C200.

Noul Korando este departe de stilul abordat pana acum de constrctorul coreean si care a dat nastere la modele greu de "inteles" pentru clientii europeni, culminand cu insolitul Rodius. Masoara 4,4 m lungime, 1,83 m latime si 1,7 m inaltime si dispune de caroserie monococa si de suspensii independente. Va fi disponibil in versiuni cu tractiune 4×4 sau 4×2 si transmisie manuala cu 6 rapoarte sau automata.

In privinta motorizarilor, varful il va constitui un diesel de 2,0 litri de 175 CP, care va avea si o versiune mai putin puternica, de 150 CP. De asemenea, va exista si o motorizare pe benzina, de 115 CP. Daca va avea si un pret competitiv (cum, ce-i drept, modelele SsangYong au avut mai mereu), noul Korando va avea o sansa reala pe un segment destul de aglomerat. Rivalii sai sunt modelele europene din categoria SUV-urilor compacte, precum VW Tiguan, dar si "conationalul" Hyundai ix35.