Skoda vizeaza dublarea vanzarilor in urmatorul deceniu

8 noiembrie 2010



Pentru ca Grupul Volkswagen sa-si atinga obiectivul, acela de a ajunge in mai putin de un deceniu numarul unui mondial la vanzari, Skoda isi va aduce contributia prin cresterea vanzarilor. Mai exact, marca ceha si-a propus sa-si dubleze vanzarile pana in 2020.

Skoda intentioneaza sa-si intareasca prezenta pe pietele internationale cu potential mare, sa investeasca in capacitatile de productie si sa-si mareasca gama de modele. “Skoda se pregateste pentru o noua crestere. Vizam cel putin dublarea vanzarilor, incepand de acum si pana in 2020”, a declarat Winfried Vahland, presedintele Consiliului Director Skoda.

In privinta largirii gamei de modele, primul pas va fi facut chiar anul viitor, cand Skoda va lansa un model complet nou. Este vorba de o mica citadina, derivata din Volkswagen Up!, care in versiunea de serie de la VW s-ar putea numi Fox sau Lupo. La Skoda, acest model s-ar putea numi Joyster, cu trimitere la un concept de coupe de mici dimensiuni, prezentat cu cativa ani in urma (foto).

In presa este vehiculat pretul de plecare de circa 10.000 de euro pentru Volkswagen Up!, astfel ca versiunea de la Skoda este de asteptat sa fie ceva mai ieftina. In 2013 este asteptata versiunea electrica a acestui model, care va fi disponibila si in gama Skoda. Speculatiile din presa pomenesc si de un monovolum construit pe platforma Up!, de care ar putea beneficia, de asemenea, si Skoda.