Grupul Volkswagen vrea o marca low cost

24 ianuarie 2011



Grupul Volkswagen ia in calcul crearea unei noi marci, prin intermediul careia sa atace un important segment de piata din China. Este vorba de categoria automobilelor cu pretul pana in 8.000 de euro, unde VW nu este, pentru moment, prezent.

Informatia a fost confirmata chiar de presedintele Volkswagen in China, Karl-Thomas Neumann. Conform presei germane, noua marca low cost ar urma sa fie una locala, creata special pentru China. Constructorul german a demarat deja discutiile in acest sens, cu partenerul sau chinez, insa decizia nu a fost inca luata.

Piata chineza are o importanta majora pentru VW, multe dintre proiectele grupului fiind strans legate de aceasta tara. Este firesc sa fie asa, din moment ce regiunea Asia Pacific a reprezentat in 2010 cea mai mare piata pentru Grupul Volkswagen, cu 2,14 milioane de unitati vandute, din care 1,92 milioane doar in China. Spre comparatie, Grupul Volkswagen a vandut anul trecut pe propria piata, in Germania, 1,04 milioane de unitati.