Hyundai i40, mai intai in versiunea Wagon
20.02.2011
        
Distribuie acest articol!   

Noul i40, model care a fost conceput in intregime la centrul de cercetare si dezvoltare european de la Russelsheim, Germania, va avea misiunea de a conduce brandul Hyundai catre o pozitionare „premium moderna” pe continent, oferind consumatorilor calitate si caracteristici de top la un pret accesibil.

Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piata europeana incepand cu luna iunie a acestui an, in versiunea Wagon, si va beneficia de cea mai buna garantie din industrie: 5 ani de garantie integrala, transmisibila si fara limita de kilometri. Acest pachet a atras numerosi clienti catre marca in anul 2010, datorita combinatiei de 5 ani garantie integrala, 5 ani asistenta rutiera, precum si 5 ani de verificari tehnice periodice, conform pasaportului de service.

Hyundai se asteapta ca segmentul D sa inregistreze o crestere de 12,6% in Europa, in urmatorii 5 ani, expertii din industrie previzionand vanzari de 890.000 unitati pana in 2016. Avand un target foarte curajos, de 60.000 de unitati comercializate in 2012 – primul an complet de comercializare – Hyundai va concura cu Toyota Avensis pentru unul dintre primele cinci locuri ale clasamentului vanzarilor acestui segment.

Designul sportiv al modelului i40 nu are un impact negativ asupra nivelului de confort. Se remarca ampatamentul de 2,77 metri si cele mai generoase dimensiuni din clasa pentru cap, umeri, si picioare. Spatiul impresionant promite tuturor ocupantilor cea mai confortabila calatorie oferita de o masina din segmentul D. Capacitatea de depozitare a noului i40 il situeaza la nivelul competitiei din acest segment prin volumul de 553 de litri, disponibil cu bancheta spate ridicata, si pana la 1.719 litri, cu bancheta rabatata.

Noul i40 va fi disponibil cu o gama de patru motorizari Euro 5: doua pe benzina si doua diesel. Aceste motoare acopera o gama de putere de la 115 CP la 177 CP, oferind cuplu pe o plaja larga de turatii, ceea ce face din i40 un vehicul placut de condus, atat in oras, cat si in afara acestuia. Modelul va fi disponibil atat cu transmisii manuale, cat si cu transmisii automate. Datorita vanzarilor de motoare diesel, care acopera 75% din totalul acestui segment, Hyundai anticipeaza ca motorul U-II de 1,7 litri diesel, care dezvolta 136 CP, va fi cel mai popular, atat pentru clientii persoana fizica, cat si pentru clientii de flota. Noul propulsor de 2,0 litri GDI al marcii, denumit „Nu”, isi face debutul pe modelul i40, dezvoltand performante excelente corelate cu un consum de carburant extrem de redus. Pe scurt, Hyundai se asteapta la un raport 65/35% intre motoarele diesel si cele pe benzina in cazul vanzarilor de i40.

Lista dotarilor de top include sistemul inteligent de parcare si sistemul de mentinere a benzii de rulare, precum si sistemul de conectivitate cu tehnologie Bluetooth cu recunoastere vocala si navigatie cu camera pentru mersul cu spatele. In ceea ce priveste confortul, i40 va fi disponibil cu frana de parcare electrica, scaune fata ventilate, scaune spate incalzite si rabatabile, precum si dotari noi pentru acest segment, precum sistem automat de dezaburire si volan incalzit. Optiuni avansate de iluminare, precum lumini de zi in standard cu faruri cu Xenon sau instrumente de bord afisate pe un ecran LCD, vor intari pozitia lui i40 in fruntea gamei Hyundai si in segmentul D din Europa.

Distribuie acest articol!