Noul VW New Beetle, anuntat la Super Bowl

4 februarie 2011

Sursa: YouTube.com



Super Bowl, celebra finala a Ligii Profesioniste de Fotbal American (NFL) ajunsa anul acesta la cea de-a 45-a editie, este programata duminica, 6 februarie, la Dallas. Evenimentul atrage de fiecare data o audienta TV record, asfel ca spoturile publicitare difuzate pe perioada meciului sunt platite cu sume imense – intre 2,5 si 3 milioane de dolari.

Anul trecut, de pilda, Super Bowl a fost vizionat de 106,5 milioane de telespectatori, devenind cel mai urmarit program TV din toate timpurile, in SUA. Organizatorii spera sa repete recordul anul acesta, la meciul dintre Pittsburgh Steelers si Green Bay Packers.

Avand in vedere importanta momentului, cei care isi difuzeaza publicitatea la Super Bowl pregatesc spoturi speciale. Evenimentul este, asadar, un adevarat regal si din punct de vedere al creatiilor publicitare. Un exemplu in acest sens este Volkswagen, care vine cu doua spoturi la Super Bowl 2011. Primul anunta mult asteptata aparitie a celei de-a doua generatii moderne New Beetle, in vreme ce al doilea promoveaza noul Passat, versiunea americana.

Spotul pentru “broscuta” se inspira prin natura, cu trimitere evidenta la numele masinii (in engleza, Beetle inseamna gandac). La final este dezvaluit profilul noii masini, o linie traditionala pentru acest model legendar, insa destul de diferita in comparatie cu precedenta generatie. In cazul clipului pentru Passat, filmul prezinta joaca simpatica a unui pusti deghizat in personajul Darth Vader, din seria cinematografica Razboiul stelelor. Iata, mai jos, cele doua filme publicitare.

Foto: captura YouTube.com