Volkswagen va lansa o noua marca, in China

2 mai 2011



Cu toate ca zvonurile nu au fost confirmate oficial, ceea ce inseamna ca decizia finala inca nu a fost luata, Volkswagen vizeaza crearea unei noi marci, destinata pietei din China. Gigantul german vrea sa comercializeze sub aceasta marca modele low cost, o categorie cu pondere importanta in totalul vanzarilor din China.

Strategia VW vizeaza crearea unei aliante cu un jucator important de pe piata locala, First Auto Works. Grupul german spera sa-si dinamizeze astfel vanzarile pe cea mai mare piata auto din lume, o etapa importanta in tentativa grupului de a deveni numarul unu mondial pana in 2018.

Anul trecut, Grupul Volkswagen a vandut 1,9 milioane de automobile in China. In alta ordine de idei, strategia inventarii unor branduri noi, special create pentru piata chineza, nu este o noutate. General Motors si Honda sunt alti doi constructori care, nu cu mult timp in urma, au lansat pe aceasta piata marcile Baojun si Li Nian.