Ironie Audi, la adresa concurentei

14 iunie 2011



In seria duelurilor de la distanta, prin intermediul spoturilor publicitare, Audi USA semneaza un nou episod, cu de-acum binecunoscuta doza de ironie la adresa concurentei directe. Evident, cei luati in vizor cu noul filmulet sunt cei de la BMW. Asta dupa ce, nu cu mult timp in urma, cei de la Mercedes fusesera si ei taxati (vezi link-ul referinta de mai jos).

Audi America pare ca s-a specializat in publicitatea care integreaza concurenta. In Europa, astfel de procedee, care fac referire sau comparatii la/cu produsele concurentei, sunt interzise. Pe de alta parte, acest gen de publicitate, amestecata cu ironie fina, face deliciul multora. In acelasi timp, se constituie intr-un examen important pentru echipele de creatie publicitara.

Dincolo de ocean, Audi si BMW aproape ca au facut o traditie din acest joc dur ar replicilor publicitare. In ultimul episod, semnat Audi, un proprietar de BMW este dispus sa-si riste viata pentru a-si schimba masina cu un Audi. Si nu e singurul!… Ca sa intelegeti despre ce este vorba, priviti filmul de mai jos!

Foto: captura YouTube.com