Replica Opel la parodia Renault

21 octombrie 2011



Dupa ce Renault a taxat modul in care Opel se promoveaza mai nou, invocand calitatea germana (vezi link-ul de mai jos), iata ca rivalul nu a ramas mai prejos si a venit cu replica! Pornind de la aceeasi idee, a amestecului de cuvinte si expresii din cele doua limbi, franceza si germana, Opel a publicat in cateva cotidiane din Franta anunturi publicitare care indeamna cititorii la atentie, printr-un imens "Attenzion!", care trebuie pronuntat neaparat cu accent german.

Opel isi atentioneaza, chipurile, clientii asupra riscului de a confunda un Opel autentic cu un vehicul care incearca sa imite produsul german. In textul care insoteste acest mesaj se explica, intr-o nota de umor, ca in ultimele zile au aparut la TV imitatii ale publicitatii sale si ca isi declina orice responsabilitate in privinta calitatii germane clamata in reclamele „imitatie”.

Cu aceasta ocazie, cei de la Opel au dat publicitatii si un comunicat de presa, in care se declara incantati de faptul ca sunt considerati o referinta pe piata auto, atat in privinta calitatii, cat si din punct de vedere publicitar. Dincolo de toate, de remarcat modul pozitiv si umorul cu care au abordat ambii producatori acest duel, pe o piata si intr-un moment deloc prielnice!