Un nou showroom Citroen in Bucuresti

5 iulie 2012

Sursa: Citroen Romania



Teneo Motors este un nou dealer si reparator autorizat Citroen in Bucuresti, demarandu-si activitatea in zona de nord a capitalei. Noua locatie corespunde intentiilor de dezvoltare geografica Citroen in Romania, acoperind o zona cu un potential comercial ridicat si fiind situata intr-o zona cu vizibilitate si trafic intens.

Incepand cu luna iunie a acestui an, Teneo isi dezvolta activitatea in calitate de reparator si distribuitor autorizat Citroen in Romania printr-un complex integrat, de tip 3S – showroom, service, spare parts (piese de schimb).

Deschis pe Soseaua Pipera nr. 48, showroomul Teneo se intinde pe o suprafata construita de aproape 1.100 mp si a fost amenajat in conformitate cu cele mai inalte standarde ale imaginii de marca Citroen. Centrul dispune de un spatiu de expunere generos pentru intreaga gama de modele Citroen, de o zona de asteptare, receptie si parcare clienti.

Gama de servicii oferite in cadrul noii locatii cuprinde vanzari de autovehicule noi, solutii de finantare si asigurari, precum si solutii de vanzare trade-in si buy-back. Serviciile post-vanzare oferite de Teneo acopera intreaga gama de servicii specifice auto, de la comercializarea de piese de schimb si accesorii, intretinere, reparatii mecanice si electrice sau efectuarea reviziilor periodice in intervalul de garantie si post garantie, facilitand de asemenea operatiuni de tinichigerie si vopsitorie, cat si consiliere privind daunele.

In prezent, prin alaturarea Teneo, reteaua de dealeri Citroen Romania insumeaza 17 membri activi. Showroomurile marcii din Romania s-au schimbat radical prin transformarea imaginii spatiilor de prezentare, de primire, vanzare si intretinere. Noile centre cuprind zone distincte pentru diversele activitati, chiar si spatii dedicate in exclusivitate copiilor, dorinta fiind ca actualii clienti, si nu numai, sa vina cu placere si sa descopere noile principii ale marcii: receptie imediata si individualizata, raspunsuri rapide si clare, livrare si prezentare personalizate, dar si eliminarea deficientelor de service, prin respectarea termenelor de finalizare, explicarea lucrarilor realizate si supravegherea fiecarei interventii.