Renault vrea un brand de lux

6 august 2012



In incercarea de a penetra piata premium, Renault adopta acum o noua tactica, pregatind lansarea propriului brand de lux. Reteta este preluata de la aliatii niponi, Infiniti fiind marca de top pentru Nissan.

Carlos Tavares, unul dintre sefii de la Renault, a explicat cum va actiona Renault in acest sens. In prima faza, vor fi lansate versiuni “premium” ale unor modele existente deja in gama Renault. Astfel, acelasi model va avea doua versiuni – una conventionala si cealalta ca varf de gama, la fel ca in cazul modelelor Citroen, unde a fost lansata linia DS.

In a doua faza, Renault ar urma sa lanseze modele sub marca Initiale Paris, care va deveni blazonul premium al grupului, reunind cele mai pretentioase creatii. Renault are ca model povestea de succes Nissan – Infiniti. Tavares este constient ca are nevoie de mult timp pentru ce si-a propus. Iar daca cei de la Nissan au avut nevoie de 25 de ani pentru a pozitiona Inifiniti acolo unde aceasta marca este in prezent pe piata, la Renault orizontul de asteptare este de cel putin un deceniu!