Standul Volvo de la Geneva, in 60 de secunde

17 martie 2013

Sursa: Volvo, YouTube.com



Constructorii auto se prezinta la cel mai inalt nivel, atunci cand participa la marile saloane auto. Standurile lor sunt adevarate showroom-uri de lux, in care niciun detaliu nu este lasat la voia intamplarii. Ele includ, pe langa suprafetele de expunere, numeroase facilitati pentru invitati, presa si marele public – de la restaurante sau diverse birouri, pana la spatii de relaxare, magazine sau chiar sali de cinema.

Desigur, toate aceste amenajari presupun o logistica imensa, foarte bine pusa la punct. Este o adevarata industrie a spectacolului, invizibila si destul de costisitoare, insa cu efecte dintre cele mai spectaculoase. Aceasta vine la fata locului si isi incepe activitatea cu cateva saptamani inainte de deschiderea unui salon auto. Si chiar daca la prima vedere termenele de executie par destul de permisive, amenajarea standurilor se desfasoara mereu contracronometru.

Filmul de ma jos, postat de YouTube.com de catre cei de la Volvo, este sugestiv in acest sens. Dat de repede inainte, el prezinta modul in care s-a construit standul producatorului suedez la editia din acest an a Salonului de la Geneva. In doar 60 de secunde, aveti ocazia sa va formati o parere despre efortul urias care sta in spatele spectaculosului si stralucitorului stand Volvo de la Geneva 2013.

Foto: captura YouTube.com