CNR: Keleti a castigat Raliul Aradului
12.05.2014
        
Distribuie acest articol!   

O pana de cauciuc si o problema la pompa de ulei l-au oprit pe Simone Tempestini din drumul spre prima sa victorie din Campionatul National de Raliuri Dunlop. Simone Tempestini si Dorin Pulpea au dominat clar prima zi din Raliul Aradului si si-au asigurat pozitia de lideri cu un avans de peste 42 de secunde. Pe prima speciala din ziua a doua, echipajul Napoca Rally Academy a inceput mai prudent, dar chiar si asa nu a pierdut decat 3,7 secunde fata de Edwin Keleti.

Sperantele la prima victorie din CNRD s-au spulberat insa pe speciala a saptea, cea mai lunga si in acelasi timp prefarata juniorului NRA. “Am facut pana si am pierdut peste un minut. Clar, sunt putin dezamagit ca nu mai am sanse la victorie, dar in acelasi timp sunt incantat de ritmul avut pana acum si asta imi da incredere in ceea ce va urma”, a spus Simone Tempestini in parcul de service. Pana nu a fost singura problema pentru echipajul NRA, care a abandonat inaintea ultimei probe cu probleme la pompa de ulei.

Printre cei care ar fi trebuit sa profite de ghinioanele lui Simone Tempestini s-a numarat si Dan Girtofan, care ar fi putut termina al doilea la Arad. Insa Giri a fost penalizat cu 10 secunde in clasamentul final, din cauza startului anticipat de pe PS 6. Iar cum timpii au fost foarte stransi in partea superioara a clasamentului, brasoveanul a retrogradat in clasamentul raliului pana pe a patra pozitie. Prin urmare, locurile 2 si 3 au fost ocupate, in final, de Bogdan Marisca, respectiv Gergo Szabo.

Castigatorul celei de-a doua etape din CNR 2014 este echipajul Edwin Keleti – Botond Csomortani (Ford Fiesta R5). Performanta remarcabila, avand in vedere ca, la finele primei zile, Keleti era abia al cincilea in clasament, la peste un minut in spatele liderului Simone Tempestini.

In fine, etapa European Rally Trophy de la Arad a fost castigata de Rashid Al-Ketbi – Karina Hepperle (Dubai, Ford Fiesta R5). Podiumul a fost completat de Sebastian Barbu – Sergiu Itu (Romania, Mitsubishi Lancer EVO X R4) si Janos Puskadi – Barna Godor (Ungaria, Skoda Fabia S2000).

Distribuie acest articol!