Grupul PSA Peugeot Citroen va trece de la 45 la 26 de modele

4 mai 2014



Cu putin timp in urma, Grupul PSA Peugeot Citroen si-a prezentat programul de relansare, intitulat sugestiv Back in the race. Ambitiosul plan a fost prezentat de chiar presedintele director general Carlos Tavares, recent instalat in aceasta functie.

Noul plan strategic vizeaza parcursul grupului pana in 2018, termenul la care PSA ar trebui sa-si incheie procesul de redresare economica. De asemenea, pana cel tarziu in 2016 ar trebui sa revina pe un flux de numerar pozitiv.

Planul de redresare are patru obiective majore: stabilirea portofoliului de modele ale celor trei marci, Citroen, Peugeot si DS (DS va deveni brand autonom in raport cu Citroen), reducerea portofoliului de modele (de la 45 la 26) pentru a raspunde mai bine nevoilor de pe toate pietele, consolidarea cresterii profitabile si ameliorarea eficientei companiei in general (inclusiv modernizarea facilitatilor industriale din Franta).