Un nou pachet Competition pentru familia de modele BMW M6

17 mai 2015, Sursa: comunicat de presa BMW Group Romania



In iulie 2015, BMW M GmbH va inlocui actualul pachet Competition pentru BMW M6 Coupe, BMW M6 Gran Coupe si BMW M6 Cabriolet cu o versiune evoluata. Noul pachet Competition a fost dezvoltat prin acordarea unei atentii deosebite imbunatatirii dinamicii. Pentru aceasta, motorul V8 pe benzina de 4,4 litri si tehnologie M TwinPower Turbo beneficiaza de un plus de 40 CP fata de propulsorul standard, ajungandu-se la un maxim de 600 CP. De asemenea, cuplul maxim creste de la 680 Nm in versiune standard la 700 Nm si este disponibil pe o plaja larga de turatii intre 1.500 si 6.000 rpm.

Cele trei variante de model impresioneaza prin performante remarcabile atunci cand sunt echipate cu pachetul Competition optional. De exemplu, sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat in 3,9 secunde de catre BMW M6 Coupe si BMW M6 Gran Coupe sau in 4,0 secunde de BMW M6 Cabriolet. Mai mult, BMW M6 Coupe are nevoie de doar 11,8 secunde pentru a fi propulsat de la 0 la 200 km/h, ceea ce inseamna o imbunatatire cu 0,6 secunde a performantei reusita de precedenta versiune echipata cu pachetul Competition (575 CP). Viteza maxima a tuturor variantelor Competition este limitata electronic la 250 km/h, dar poate fi dusa la 305 km/h prin comandarea pachetului optional M Driver.

Pachetul Competition include diverse masuri care au darul de a spori semnificativ comportamentul automobilelor. Aici se aplica acelasi principiu ca la dezvoltarea tuturor modelelor BMW M: tehnologia sasiului este adaptata cu precizie la caracteristicile de performanta ale sistemului de propulsie. Rezultatele sunt performante maxime combinate cu un raspuns sigur si controlabil cu precizie in orice moment – chiar si atunci cand se cauta limitele dinamice. Pentru aceasta, arcurile, amortizoarele si barele antiruliu beneficiaza de un reglaj mai ferm. Diferentialul M activ din raportul final beneficiaza de propria unitate de control pentru imbunatatirea suplimentara a tractiunii. Aceasta permite conducatorului sa accelereze si mai dinamic la iesirea din virajele stranse, de exemplu. Directia cu functia M Servotronic are o gestiune mai directa, in timp ce modul M Dynamic al sistemului DSC (Dynamic Stability Control / control dinamic al stabilitatii) este orientat si mai mult pe furnizarea unei manevrabilitati sportive.

La exterior, modelele BMW M6 Competition impresioneaza prin jantele M exclusive – din aliaj usor, de 20 de toli, in design double-spoke 601M si doua culori – echipate cu anvelope mixte, dar si prin tevile duble in culoare negru crom pentru sistemul de evacuare sport.