Continua schimbarile la varful gigantului Volkswagen
28.09.2015
        
Distribuie acest articol!   

Amploarea luata de scandalul Dieselgate, care vizeaza manipularea testelor de omologare ale unor modele diesel in SUA, a dus la schimbarea mai multor nume grele din fruntea Grupului Volkswagen. Dupa cum am relatat deja, totul a inceput cu inlocuirea lui Martin Winterkorn cu Matthias Muller, in functia de CEO. Iar schimbarile au mers mai departe!

Constructorul spaniol SEAT are un nou presedinte, in persoana lui Luca De Meo (foto), care vine din pozitia de vicepresedinte pentru vanzari si marketing la Audi. Italianul, in varsta de 48 de ani, isi va prelua noua functie de la 1 noiembrie si il va inlocui pe Jurgen Stackman, care a fost numit vicepresedinte pentru vanzari, marketing si afersales la Volkswagen.

Cu peste 20 ani de experienta in domeniul auto, noul sef de la SEAT si-a inceput cariera la Renault, inainte de a trece la Toyota Europe, apoi a facut parte din Grupul FIAT, unde a condus marcile Lancia, Fiat si Alfa Romeo. S-a alaturat Volkswagen Group in anul 2009, ca director de marketing atat pentru marca Volkswagen autoturisme cat si pentru Volkswagen Group. In anul 2012 a preluat functia de membru al Consiliului de Administratie pentru vanzari si marketing la Audi. El este, de asemenea, membru al consiliilor de supraveghere ale Ducati si Lamborghini si presedinte al Consiliului de Administratie al Volkswagen Group Italia.

Si Skoda are un nou presedinte, in persoana lui Bernhard Maier (55 ani), venit din pozitia de membru al Consiliului de Administratie de la Porsche (vanzari si marketing). Maier il inlocuieste pe Winfried Vahland, care a fost numit in fruntea noii divizii pentru America de Nord a Grupului Volkswagen.

De remarcat si plecarea din grup a lui Christian Klingler (47 ani), care avea responsabilitate pe partea de vanzari si marketing in Consiliul Director al marcii Volkswagen. Plecarea sa era totusi planificata si nu este efectul scandalului Dieselgate, dupa cum se precizeaza intr-un comunicat. Motivul: “viziuni diferite asupra strategiei”.

Distribuie acest articol!