Volkswagen continua sa lucreze la proiectul noii marci low-cost

28 martie 2016



Printre efectele scandalului DieselGate se numara si reducerea investitiilor Grupului Volkswagen pe termen scurt si mediu. Doar in 2016, reducerile la capitolul investitii se cifreaza la un miliard de euro, bani care vor fi destinati despagubirilor pe care grupul le va avea de platit in urma manipularii emisiilor poluante.

Totusi, proiectul care vizeaza aparitia unei marci low cost va merge mai departe. Confirmarea a venit chiar de la unul dintre directorii gigantului german, in timpul Salonului de la Geneva, de anul acesta.

Noua marca low cost ar urma sa aiba o gama formata din mai multe modele si va viza, in principal, piata chineza (in parteneriat cu producatorul local FAW), dar si alte piete emergente. Oficialul Volkswagen nu a precizat data lansarii acestei marci. Termenul initial, fixat de ex-presedintele VW Group, Martin Winterkorn, era 2018. Preturile anuntate initial pentru modelele low-cost erau cuprinse intre 8.000 si 11.000 de euro.