Grupul Volkswagen vrea (din nou) ca Seat sa rivalizeze cu Alfa Romeo

23 august 2018



O privire asupra gamei actuale Skoda si Seat este suficienta pentru a constata ca exista o multime de asemanari intre modelele celor doua marci. In acest context, Grupul Volkswagen incearca de ceva timp sa elaboreze o strategie care sa duca la o mai mare diferenta intre cele doua game.

Cea mai logica miscare este pozitionarea Seat ca o alternativa cu tenta mai sportiva in comparatie cu Skoda, lucru pe care Luca de Meo, actualul CEO Seat a inceput deja sa-l implementeze, lansand marca de performanta Cupra.

Reamintim, fostul presedinte al Grupului Volkswagen, Ferdinand Piech, si-a dorit sa faca din Seat un rival pentru Alfa Romeo, dupa ce ofertele repetate de a cumpara marca italiana au fost respinse de fostul sef Fiat Chrysler, Sergio Marchionne.

Actualul CEO al Grupului Volkswagen, Herbert Diess, este convins ca Seat este ajutat de faptul ca are cei mai tineri clienti din grup, care nu au cunoscut perioada de glorie a marcii Alfa Romeo. “Pentru oamenii de varsta noastra, este o marca fantastica, dar de mult Alfa este in declin”, a declarat Diess, citat de Automotive News Europe. “Intrebati un barbat in varsta de 25-35 de ani despre Alfa – nu are nicio idee despre ce este”, a adaugat el.

Asadar, dupa ce Hyundai, a anuntat recent ca viitoarele sale modele vor fi mai sexy decat Alfa Romeo, iata ca si Seat ii provoaca pe italieni. Cat despre Alfa Romeo, desi are o gama restransa, continua sa fie o referinta pentru concurenta.