Volkswagen introduce vanzarea pe internet si asistenta individuala permanenta

21 octombrie 2018



Se anunta noutati si schimbari majore pentru Grupul Volkswagen, la orizontul anului 2020! Odata cu aparitia primelor modele electrice ID, gigantul german isi doreste sa ofere clientilor o noua experienta, una nemaintalnita in industria auto. Constructorul incearca astfel sa accentueze ruptura cu trecutul si sa dea uitarii, daca s-ar putea cat mai rapid posibil, scandalul Dieselgate, unul dintre cele mai mari din istoria de peste un secol a industriei auto.

Dupa cum s-a anuntat deja, in 2020 se vor lansa primele modele Volkswagen electrice, de generatie noua. Cu aceasta ocazie, marca germana doreste sa lanseze o noua experienta de vanzare, favorizata de digitalizare si conectivitatea imbarcata a noilor modele.

Ce inseamna, de fapt, acest lucru? Clientii vor beneficia de o identificare personala, prin intermediul careia vor avea acces in “lumea Volkswagen”. Aici nu este vorba doar de vanzarea automobilului! Volkswagen incearca sa introduca astfel “asistenta individuala”, disponibila in permanenta.

Metoda, deja utilizata cu succes in alte sectoare, urmeaza sa furnizeze informatiile referitoare la nevoile clientului si sa optimizeze raspunsul la necesitatile de intretinere. De asemenea, de acest avantaj vor beneficia si viitoarele servicii de car sharing.

In acelasi timp, Volkswagen si-a propus sa atace in forta, in viitorul apropiat, vanazarea pe internet. Grupul este pe cale sa dezvolte o noua platforma online, care va sta la baza intregului proces de vanzare din viitor, de la semnarea contractului, trecand prin finantare si plata si terminand cu preluarea vechiului automobil.

Clientul va putea alege din intreaga gama de modele, va putea face achizitia online si isi va alege printr-un simplu click dealerul de la care doreste sa isi ridice masina.

Volkswagen va aborda si un nou model de prezentare a modelelor, showroom-urile traditionale urmand sa fie completate sau, de ce nu, inlocuite, cu imagini de realitate virtuala si noi tipuri de prezentare a modelelor, de la locatii de tip boutique, pana la mici spatii amenajate in mall-uri sau centre de shopping.