Conceptul Citroën Ami One, o viziune asupra mobilitatii urbane accesibila pentru toata lumea

21 februarie 2019



Citroën perpetueaza 100 de ani de inovare si spirit indraznet in serviciul libertatii de miscare prin prezentarea, la Salonul Auto de la Geneva 2019, a Conceptului Ami One, un obiect nonconformist 100% electric care situeaza tehnologia digitala in centrul unei noi experiente de mobilitate urbana, ce ofera mai multa libertate si stare de bine.

Fidel semnaturii marcii, “Inspired by You”, conceptul Ami One este raspunsul la noile utilizari ale clientului si la provocarea pe care o reprezinta tranzitia energetica in oras. Conceptul ilustreaza viziunea Citroën asupra libertatii in oras.

Libertatea de utilizare pentru toata lumea: accesibil fara un permis de conducere, conceptul Ami One propune un ecosistem digital global inovator in serviciul unei experiente la bord moderne si mai abordabile. Ecosistemul regandeste parcursul clientului si propune o utilizare “à la carte”, care variaza de la 5 minute pana la 5 ani, mergand de la car-sharing pana la leasing sau achizitie. Conceptul include o aplicatie mobila dedicata pe care conducatorii auto o put utiliza pentru a gestiona relatia lor cu obiectul si care ofera acces la o serie de servicii care simplifica fiecare traseu.

Libertatea de miscare: acces in centrul orasului cu o solutie de mobilitate 100% electrica ultra-compacta si agila, care ofera libertate de miscare pentru doua persoane intr-un vehicul intuitiv si conectat.

Libertatea de a fi modern: personalitate indrazneata si plina de culoare, cu un design simetric si virtuos, acest vehicul protector si elegant poate aborda cu usurinta orasul in deplin confort. Identitatea si modernitatea conceptului se extind asupra unei linii de produse dedicate disponibile pe e-boutique Citroën Lifestyle.

Din 1919, istoria Citroën a reflectat mereu epoca sa, cu vehicule nonconformiste si revolutionare care au devenit legende. La Salonul de la Geneva, Citroën prezinta in avanpremiera abordarea mobilitatii urbane de catre marca, pe care intentioneaza sa o faca accesibila pentru toata lumea. La fel ca 2 CV la vremea sa, conceptul Ami One promoveaza libertatea de miscare pentru toata lumea, pledand prin personalitatea sa unica si populara pentru o noua experienta auto.

Sursa: comunicat de presa Citroën / Trust Motors