In Germania, Lidl vinde si automobile

14 februarie 2019



Imaginati-va ca mergeti la magazin cu o sacosa si va intoarceti acasa cu… un Fiat 500, in care v-ati pus cumparaturile. Acest lucru a devenit posibil la Lidl, care s-a asociat cu start-up-ul Vehiculum, o firma din Berlin care se ocupa cu vanzarea masinilor pe internet.

Ideea este de a putea comanda o masina cat mai simplu si mai rapid posibil, de la inscrierea pe site pana la finalizarea comenzii. Fiecare comanda este calculata la minut: un minut pentru a crea un cont client, alte 2 minute pentru a verfica solvabilitatea, inca 5 pentru a completa contractul si 7 minute pentru a verifica identitatea, in total numai un sfert de ora.

Asteptarea este insa mai lunga. Clientul trebuie sa astepte dupa Fiat 500 Lidl intre 6 si 12 saptamani. 1.000 de unitati sunt disponibile, cu un motor in 4 cilindri de 69 CP si finisaj Pop Star, ceea ce inseamna ca este echipat cu camera video pentru parcare, ecran tactil de 5 inch si jante de 15 inch. Clientul are totusi posibilitatea sa-si aleaga culoarea. El are obligatia sa nu depaseasca 10.000 km pe an, timp de 48 de luni. Pentru un contract de 24 luni si 15.000 km pe an, rata lunara va fi de 104 euro. Oferta este disponibila numai la Berlin, Erfurt si Halle.