Procesele digitale ne schimba modul de a trai, prin valorificarea mai buna a informatiei
09.04.2019
        
Distribuie acest articol!   

Virtualizarea proceselor incepe sa transforme in momentul de fata, industria asigurarilor, societatile de profil incepand din ce in ce mai mult sa se foloseasca de inovatiile tehnologice la nivelul diverselor departamente, de la vanzari la gestionarea daunelor. Bineinteles, aceste transformari din industrie au un impact important asupra clientilor.

Sorin Iacob, Country Manager la GT Motive Romania vizavi de transformarile din industria asigurarilor afirma ca, „este o schimbare absolut necesara, nu exista alta optiune in momentul acesta”. El crede ca apetitul de a merge spre adoptarea rapida a noilor tehnologii este vizibil crescut in segmentul de asigurari. Astfel: „cu cat esti mai lent in adoptarea noilor tehnologii, cu atat vei avea mai mult de suferit. Noi ne-am schimbat complet modalitatea de a gandi si de a livra informatia. Nu mai incercam sa tragem asiguratorul, brokerul sau reparatorul in softul nostru, ci incercam sa-i dam direct chiar elemente din modulele noastre, pe care sa le implementeze direct in spatele propriilor aplicatii, astfel incat sa-si poata aplica procesele end-to-end in proportie de 150%. Deja nu se poate vorbi de 100%. Cu cat esti mai agil, cu cat ai informatia mai rapida, cu atat poti sa-ti tii clientul mai aproape si, implicit, sa rezisti intr-o piata aflata intr-o continua schimbare”, completeaza Iacob.

Compania GT MOTIVE participa la digitalizarea industriei cu trei noi produse care au un impact pozitiv atat asupra clientilor, cat si a asiguratorilor.

„eInspector este o aplicatie care poate sa fie folosita si ca instrument online (web tool), deci nu este neaparat necesar sa iti descarci aplicatia, mai ales ca exista consumatori care sunt reticenti in a-si descarca aplicatii sau care nu-si doresc prea multe aplicatii pe dispozitivele lor. Prin intermediul eInspector se poate face rapid o inspectie de risc. Aplicatia poate, de asemenea, sa faca o notificare a unui incident. O notificare de daune, care are o aplicabilitate mai larga, nu se adreseaza doar asiguratorului”.

Un alt produs al GT MOTIVE este aplicatia „LightDamage Estimator”, cu o componenta foarte mare de inteligenta artificiala, care ajuta clientul sa primeasca o propunere de despagubire direct pe telefon. Aplicatia a fost gandita astfel incat „sa nu mai trebuiasca sa mergi intr-un punct fix pentru o constatare, sa nu mai trebuiasca sa mergi la un service pentru un deviz, poti sa primesti direct propunerea pentru dauna”, mentioneaza Iacob. Al treilea produs lansat de GT MOTIVE este „GT Motive Value”, un produs de evaluare a pretului second hand si vizualizare in timp real a masinilor similare disponibile la vanzare.

In viziunea GT Motive Romania, despre oamenii care vor fi inlocuiti de roboti, Iacob spune ca nu este vorba despre inlocuirea acestora, ci despre „suplinirea si imbunatatirea eficientei, pentru ca nu intotdeauna gasesti forta de munca si, atunci, este nevoie de o solutie „pe care noi incepem sa o vedem deja.

Sursa: advertorial GT Motive Romania

Distribuie acest articol!