Volkswagen isi reinnoieste marca sportiva R

14 octombrie 2019



Cu toate ca, in aceasta perioada, se concentreza pe ofensiva electrica, Volkswagen nu uita de versiunile sale sportive. O dovada in acest sens este si prezentarea unui nou logo pentru modelele R.

Volkswagen tocmai a reinnoit imaginea marcii: un logo nou, semnatura sonora inedita, design si culori pentru prezenta online si publicitate. Aceasta mare operatiune de „intinerire” este insotita de prezentarea unui nou logo pentru label-ul sportiv R, aparut in 2002 si plasat deasupra lui GTI.

Acest R arata acum mai stilizat si mai rotunjit, cu doua elemente separate, amplasate direct pe caroserie, simbolizand miscarea. Inainte, exista un R pus pe un patrat negru. Acest nou logo va servi adevaratelor modele R, dar mai ales celor care au un simplu kit estetic sportiv, denumit generic R-Line. De altfel, modelul care va inaugura noul logo este un R-Line, Atlas Cross Sport, un SUV de tip coupe comercializat in SUA.

In Europa, noul Golf (a opta generatie, care va fi lansata pe 24 octombrie) va fi primul model care va primi acest logo. Foarte probabil, va fi montat si pe T-Roc R, desi Volkswagen a dezvaluit imagini ale acestui model fara noul logo.

Cu lansarea noului logo R, VW vrea sa isi asigure clientii ca modelele sale sportive vor ramane in gama.