BMW și-a revizuit sigla
06.03.2020
           
Distribuie acest articol!   

BMW a lansat o nouă identitate corporate în scop de comunicare. În ton cu tendințele actuale, s-a renunțat la efectele tridimensionale de la logo și s-a revenit la stilul ”plat” utilizat prin anii 60. În plus, BMW introduce noțiunea de transparență pentru logo.

Constructorul bavarez motivează schimbarea prin alinierea la ”noile principii de design, mai potrivite pentru era digitală. Minimalist şi bidimensional, noul logo transmite deschidere şi claritate. Schimbarea și-a propus să reflecte tranziţia BMW de la concentrarea exclusivă pe lumea auto, la cea pe tehnologie şi conectivitate digitală”.

Lansarea globală a noului design de brand a avut loc la 3 martie 2020. Perioada de tranziţie, prevăzută între 3 martie 2020 şi 31 mai 2021, va însemna continuarea lansării pentru toate mediile de comunicare, online şi offline. Noul logo este un nou branding de media şi va fi utilizat alături de logo-ul existent.

Nu va fi folosit pe automobile sau pe marcajele interioare şi exterioare ale dealerilor, acolo unde va fi folosit tot logo-ul actual.

Sursa: comunicat de presă BMW Group România

Distribuie acest articol!