Kia adoptă o nouă identitate de brand
08.01.2021
        
Distribuie acest articol!   

Kia își schimbă identitatea prin adoptarea unui nou logo. Acesta vine însoțit și de un nou slogan.

În ton cu tendințele din ultima perioadă, Kia își simplifică logo-ul și trece la un ”flat design” sau, cum mai este cunoscut, design 2D. Noua siglă se rezumă doar la cele trei litere din numele Kia, renunță la ovalul care asigura până acum conturul și este scrisă cât se poate de sobru, cu negru.

Ca stil, literele evocă un manuscris și încearcă să sugereze ritm, mișcare. Și apropo de mișcare, vechiul slogan ”The power to surprise” (Puterea de a surprinde) a fost și el înlocuit cu ”Movement that inspires” (Mișcarea care inspiră).

Președintele Kia, Ho-Sung Song, explică această schimbare prin faptul că producătorul sud-coreean ”dorește să devină un reper al schimbării și inovației”. Este o trimitere evidentă la transformările în ritm accelerat la care este supusă, mai nou, industria auto.

Această schimbare de identitate este un preambul la noutățile din gamă, pe care Kia le va prezenta oficial în viitorul foarte apropiat. Este de așteptat, așadar, să aflăm mai multe informații importante referitoare la planurile de viitor, în special în privința electrificării.

Distribuie acest articol!