Volkswagen a divulgat ”din greșeală” numele noului său brand pentru modelele electrice. Voltswagen - o păcăleală de 1 aprilie!
30.03.2021
        
Distribuie acest articol!   

În cursul zilei de ieri, Volkswagen a postat online un comunicat de presă, care ulterior a fost șters. ”Eroarea” nu a scăpat însă neobservată de presă, care acum relatează despre un rebranding pe care constructorul german l-a pregătit pentru tranziția către producția de automobile electrice.

După toate probabilitățile, acest rebranding vizează în principal piața americană, prin lansarea unui nou nume, sub care vor fi reunite modelele electrice. Noul nume ar fi Voltswagen.

Publicat aparent din greșeală, comunicatul face referire la planurile de viitor pe care Volkswagen le are peste Atlantic. Astfel, se va trece de la ”mașina populară” la ”mașina volților”, comercializată sub viitorul brand Voltswagen of America.

Schimbarea de nume ar urma să dea startul noii strategii de relansare pe piața auto din Statele Unite, acolo unde Volkswagen n-a prea convins niciodată.

Referitor la logo, spre deosebire de gama de automobile cu propulsie clasică, unde este utilizată culoarea albastru închis, la gama electrică s-a optat pentru un albastru mai deschis, tipic deja pentru vehiculele cu acest tip de propulsie.

Pentru moment nu se știe nimic referitor la posibila apariție a noului brand și pe piața europeană. Totuși, reține atenția un cont Twitter cu numele Voltswagen, creat la finele anului 2019, de către filiala britanică a gigantului german. Și totuși, cum 1 aprilie bate la ușă, nu ar trebui ignorată nici ipoteza unei păcăleli drăguțe… De urmărit!


UPDATE 31 martie. Reacțiile în spațiul public au avut efect inclusiv asupra prețului acțiunilor Volkswagen, așa că gigantul german s-a grăbit să dezmintă „știrea”. Presa de peste ocean citează un purtător de cuvânt al companiei, care a recunoscut că totul nu a fost decât o mișcare de marketing, cu scopul de a provoca reacții vizavi de eforturile de electrificare ale mărcii.

Distribuie acest articol!