Schimbare la Dacia: noua identitate de marcă ajunge și la modelele aflate în producție
16.06.2022
        
Distribuie acest articol!   

Dacia a trecut treptat la o nouă imagine de marcă. Noua identitate vizează aspectul dealership-urilor, culorile specifice brandului, precum și sigla.

Principalele valori ale brandului, simplitatea, robustețea și accesibilitatea, sunt transmise vizual printr-o nouă siglă, culori noi și o gamă complet actualizată.

Dezvăluită până în prezent numai în comunicatele de presă, noua imagine de marcă se regăsește acum pe toate modelele Dacia, precum și în exteriorul locațiilor reprezentanțelor.

Emblema reprezintă o îmbinare între literele D și C care simbolizează relația puternică și de încredere dintre Dacia și clienții săi (de unde și denumirea „Dacia Link”). De acum aceasta va fi vizibilă pe toate modelele Dacia: pe calandru, pe capacele roților, pe hayon, la volan, pe interfața sistemului multimedia și în multe alte locuri.

Culoarea reprezentativă a brandului este un kaki inspirat de natură, care dă tonul unei game noi de culori, disponibilă pentru toate modelele. Aceasta va fi însoțită de un set de alte câteva culori noi pentru Dacia – culoarea nisipului, portocaliu, verde intens și culoarea teracotei.

Schimbarea a demarat la jumătatea anului trecut, în comunicarea brandului, iar anul acesta a continuat cu punctele de distribuție, iar acum ajunge la toate modelele produse. Prima prezentare oficială cu gama de modele Dacia purtând noul logo este programată pentru luna octombrie, la Salonul Auto de la Paris.

În fine, din 2023, Dacia va fi prima marcă a Grupului Renault ale cărei modele vor avea viteza maximă limitată electronic la 180 km/h. Concernul francez a decis să ia o serie de măsuri cu scopul de a preveni accidentele rutiere, pentru a creşte siguranţa şoferilor şi a pasagerilor.

Distribuie acest articol!