Comenzi blocate și cel puțin doi ani de așteptare pentru Ferrari Purosangue
21.12.2022
        
Distribuie acest articol!   

Previziunile s-au confirmat: primul SUV Ferrari se bucură de un imens succes. Atât de imens, încât constructorul italian este pur și simplu copleșit!

În fața imensei cereri de pe piață, producătorul s-a văzut obligat să oprească temporar preluarea comenzilor. Așadar, dacă doriți să cumpărați un Ferrari Purosangue, va trebui să mai așteptați cel puțin doi ani.

După ce a confirmat, în septembrie, că pentru Purosangue comenzile pur și simplu au explodat, Ferrari se vede acum nevoit să blocheze temporar vânzarea acestui model. Anunțul oficial a fost făcut de Enrico Galliera, directorul de vânzări și marketing.

Astfel, clienții care visează să admire un Purosangue în propriul garaj mai au ceva de așteptat! Cota de producție stabilită de constructor pentru acest model este de maximum 3.000 de exemplare pe an, iar totalul comezilor preluate a trecut deja de 6.000 de unități.

Dacă entuziasmul pieței în fața noului model este o veste foarte bună, pe care oricare producător și-ar dori-o, iată că excesul nu este sănătos nici în această privință, iar Ferrari se află într-o nebănuită dificultate.

Într-adevăr, compania italiană nu vrea ca SUV-ul să reprezinte mai mult de 20% din producția sa totală. Pe de altă parte, în ciuda reticenței venite din partea fanilor puriști ai brandului, sunt peste așteptări de mulți clienți gata să plătească cel puțin 390.000 de euro, cât este prețul de plecare al unui Purosangue.

Între timp, cei care își doresc neapărat să circule într-un Purosangue ar putea să rezolve problema pe piața second-hand. Doar că prețurile nu vor fi mai mici, ci dimpotrivă. Nu o dată am fost martorii unor vânzări speculative, care au profitat de momentele în care la anumite modele cererea a depășit cu mult oferta!

Reamintim, Ferrari Purosangue este un model aparte în lumea SUV-urilor. Sub capotă se ascunde un V12 atmosferic aflat în contradicție evidentă cu opțiunea concurenței, care a mers pe soluția mai puțin „nobilă” V8 twin-turbo. Agregatul italian de 6,5 litri dezvoltă 725 CP, mai mult decât suficient pentru a catapulta „bestia” de la 0 la 100 km/h în puțin peste 3 secunde.

Distribuie acest articol!