Noua identitate vizuală Škoda ajunge la distribuitori
06.12.2023
        
Distribuie acest articol!   

După împrospătarea logo-ului, Škoda se pregătește să aplice noua identitate vizuală și la nivelul punctelor de vânzare. Sunt vizate peste 4.000 de locații.

Reamintim, anul trecut, Škoda a anunțat introducerea noului logo, pe conceptul Vision 7S, și a noii identități vizuale, utilizată începând cu 2023. Constructorul ceh a lansat această nouă identitate în toate reprezentanțele sale, începând cu cele din Europa și Asia.

„Noua identitate de brand reflectă călătoria noastră către viitorul mobilității și digitalizării, devenind o realitate tangibilă pentru clienții noștri. Suntem în curs de a lansa cea mai semnificativă actualizare a identității noastre de brand din ultimii 30 de ani, începând cu materialele de informare și comunicare, extinsă acum în toate showroom-urile din întreaga lume.”

Martin Jahn, membru al Consiliului de Administrație Škoda Auto pentru vânzări și marketing

Primele showroom-uri care au adoptat noua identitate vizuală au fost cele din Vietnam, unde marca a intrat pe piața din Asia de Sud-Est pe 23 septembrie, cu primele puncte de vânzare, deschise în Hanoi, Vinh, Buôn Ma Thuột și Ho Și Min. Fiind vorba de locații noi, acestea au primit noile culori Škoda încă din momentul inaugurării.

La scurt timp după aceea, dealerul Rohe Auto din Tallinn, Estonia, a fost primul din Europa care a trecut la noua identitate vizuală Škoda, urmat de cei din Gosselies (Belgia), Hamar (Norvegia), Wroclaw (Polonia) și Praga (Republica Cehă).

Škoda a profitat de ocazie pentru a deschide și primele sale „City Stores”, începând cu cel din centrul comercial Galerija Belgrad, în Serbia. Pe lângă expunerea celor mai noi modele, magazinele Škoda își invită vizitatorii să le folosească ca spațiu de coworking, pentru a bea o cafea sau să descopere catalogul de produse Škoda. Magazine similare au fost deja deschise în Sofia (Bulgaria), Bruxelles (Belgia), Valencia (Spania) și Catania (Italia), urmând ca altele să fie inaugurate în următorii ani.

De asemenea, ca parte a strategiei de extindere în Orientul Mijlociu, Škoda a deschis recent unul dintre cele mai mari puncte de vânzare din Kuweit.

Evident, noua identitate de marcă și noul logo sunt deja vizibile pe modelele Škoda. Primul care a purtat această nouă identitate a fost Enyaq în versiunea de top Laurin & Klement, urmat de Scala și Kamiq cu facelift și de noile generații Kodiaq și Superb.

Distribuie acest articol!