
Pentru a se asigura nu va avea clienți dezamăgiți, Lamborghini va crește puterea primului său model electric la 2.000 CP. Constructorul italian promite, de asemenea, senzații tari la condus.
Conceptul Lanzador a fost creat special pentru a anticipa designul acestui prim model electric de la Lamborghini.
La fel ca Ferrari, Lamborghini plănuiește să comercializeze un prim model electric înainte de sfârșitul acestui deceniu. Însă, în timp ce Ferrari are programată deja prezentarea oficială pentru la toamnă, Lamborghini va întârzia lansarea mai mult decât era de așteptat.
Și pentru a se asigura că nu vor exista clienți dezamăgiți, în cadrul Grupului Volkswagen se depune un volum considerabil de muncă pentru dezvoltarea tuturor viitoarelor modele electrice excepționale.
Situația a fost explicată chiar de CEO-ul gigantului german, Oliver Blume, în timpul unei recente conferințe de presă. Porsche este responsabil pentru dezvoltarea tehnică a noului motor electric rezervat modelelor de vârf ale grupului, produse sub brandurile Audi, Bentley, Porsche și Lamborghini.

Sistemul se va baza pe o arhitectură specială la 980 V în loc de 800 V, pe platformele actuale de ultimă generație (sau până la 900 V pentru cele mai sofisticate versiuni, precum Nio ET9), iar mai presus de toate, va putea merge foarte departe în ceea ce privește puterea maximă: Astfel, se va ajunge până la 2.000 CP, în configurația rezervată modelului Lamborghini.
În prezent, cele mai avansate mașini electrice sport, precum Porsche Taycan Turbo GT și Tesla Model S Plaid, depășesc 1.000 CP, în timp ce doar câteva supermașini exclusiviste, cum ar fi Rimac Nevera și Lotus Evija, ating pragul de 2.000 CP.
O asemenea putere va asigura viitorului Lamborghini electric accelerații deosebit de puternice, însă provocarea va fi să ofere și o experiență de condus captivantă și dinamică, dincolo de simplele sprinturi în linie dreaptă. În orice caz, Oliver Blume promite „o mașină incitantă la condus”!