Audi își adaptează logo-ul la procesul de electrificare
30.11.2022
        
Distribuie acest articol!   

Audi își reinventează logo-ul. Constructorul german a decis să îl adapteze la noile tendințe, influențate mai ales de procesul de electrificare a gamei.

Intrarea constructorilor tradiționali pe segmentul vehiculelor electrice presupune schimbări majore pentru majoritatea dintre ei. Și când spunem asta nu ne referim doar la schimbarea caracteristicilor tehnice ale noilor modele!

Unele mărci, cum este și cazul Audi, încearcă să asocieze intrarea în lumea electrificării auto cu o nouă imagine, diferită de cea tradițională și bazată pe elemente hi-tech, futuriste.

Audi a decis chiar să își schimbe și celebrul logo. Desigur că nu îl reinventează complet, pentru a nu rupe legătura cu cel precedent. Așadar cele patru inele interconectate nu dispar!

Este mai degrabă o ”modernizare”, care a început deja, odată cu prezentarea noului Audi Q8 e-tron. Cele patru inele sunt reprezentate acum într-un mod complet diferit, ideea fiind de modernizare a siglei Audi.

Designerul Andre Georgi, împreună cu Frederik Kalisch, expertul Audi în strategie de brand, au preluat această sarcină destul de delicată. Potrivit lui Georgi, Audi a adoptat o abordare destul de „puristă” în proiectarea noului său logo.

Deși cele patru inele au fost păstrate, drept un simbol esențial al produselor Audi, aspectul lor este cel care a fost mult schimbat. Acum au o aparență bidimensională, alb pe negru, care își propune să ofere un aspect mai contemporan, comparativ cu vechiul logo 3D cromat.

Cea mai importantă modificare a siglei Audi constă în faptul că nu va mai fi în format 3D, ci în 2D. Această decizie va standardiza logo-ul de pe toate modelele și va fi folosit, de asemenea, peste tot în procesul de comunicare al constructorului.

„Vrem ca cele patru inele să arate la fel peste tot în viitor: fie într-o revistă, pe smartphone sau pe un panou publicitar, dar și pe mașină sau în interiorul ei”.

Andre Georgi, designer Audi

În mod tradițional, cele patru inele ale logo-ului au fost întotdeauna cromate. Noul logo introduce un finisaj care combină albul și negrul, pe care Georgi îl descrie drept „noul crom”.

El spune că albul oferă inelelor un aspect plat, premium, menținând în același timp un aspect tridimensional în detalii. Clienții Audi vor putea alege și o variantă mai închisă a logo-ului, care ar putea fi oferit cu un gri închis în loc de alb.

Distribuie acest articol!