Grupul Volkswagen relansează marca americană Scout Motors
18.09.2024
        
Distribuie acest articol!   

Lansarea Scout Motors se constituie în renașterea International Scout, care a comercializat pick-up-uri și modele 4×4, în Statele Unite, până în 1980. Noua companie își va dezvălui modelele în viitorul apropiat.

Nu atât de cunoscut decât Dodge, Jeep sau Chevrolet, Scout a fost un jucător mai puțin important pe piața de modele 4×4 din Statele Unite. Compania americană International Harvester, care a deținut acest brand, a activat începând din 1961 și până în 1980.

La acea vreme, micul constructor și-a propus să concureze cu marile branduri americane consacrate, oferind vehicule cu capacități off-road remarcabile.

Dispărută la începutul anilor 1980, această marcă și-a văzut drepturile cumpărate de Grupul Volkswagen, prin Navistar, în urmă cu câțiva ani. Planurile gigantului german sunt de a o relansa cu modele 4×4 electrice, special concepute pentru piața americană.

Iar Scout Motors este numele noii mărci Scout. Într-un teaser video, compania a anunțat un eveniment pe 24 octombrie, în cadrul căruia își va prezenta strategia și primele modele.

Se știe deja că Scout Motors plănuiește lansarea unui pick-up și a unui SUV, ambele urmând să fie asamblate în nouă fabrică din Blythewood, Carolina de Sud. Marca are deja un obiectiv ambițios: să vândă 200.000 de vehicule 4×4 electrice pe an.


Pentru a primi în timp real știri, analize și informații din domeniul auto, urmărește 24auto.ro pe WhatsApp Channels!

Distribuie acest articol!