
Se știe, Ferrari se află pe un trend ascendent, cu cifre rotunde și profituri pe măsură. Și ca în fiecare an cu rezultate bune, angajații beneficiază și ei de recompense pe măsură, pe lângă salariul obișnuit.
Ferrari a încheiat un nou an record, cu un profit net de 1,53 miliarde de euro și își va răsplăti angajații cu un bonus excepțional.
Renumita marcă prognozează o cifră de afaceri de 7 miliarde în 2025, datorată în principal celor șase modele noi. Electrificarea este și ea în plin proces de inițiere, un prim model 100% electric fiind deja în pregătire.
Ferrari încearcă astfel să împace performanța pură cu tranziția energetică, fără a-și compromite ADN-ul legendar.
Iar după un an fără precedent, Ferrari își răsplătește angajații cu un bonus excepțional de 14.400 de euro. Asta după ce anul 2024 a fost încheiat cu un profit net de 1,53 miliarde de euro, în creștere cu 21% față de anul 2023.
Cifra de afaceri a atins 6,68 miliarde de euro, depășind previziunile analiștilor și confirmând soliditatea mărcii pe o piață globală devenită foarte complexă. Ferrari continuă să acorde prioritate calității, personalizării și exclusivității vehiculelor sale, mai degrabă decât să se angajeze într-o cursă pentru volume. Această strategie dă roade, iar ritmul de creștere al profitului nu dă semne să încetinească.
„Fără pasiunea, expertiza și dedicarea lor, nu am fi obținut niciodată aceste rezultate. Într-adevăr, bonusul de 14.400 de euro nu se limitează la o simplă recompensă financiară. Acesta este un mesaj puternic și subliniază faptul că fiecare angajat este o parte integrantă a succesului Ferrari. Acest gest își propune și să întărească coeziunea în cadrul producătorului italian și să motiveze echipele în această perioadă de mare transformare pe care o trăiește lumea auto”.
Benedetto Vigna, director general Ferrari
Ferrari își propune să ajungă la o bază de clienți și mai largă, dar fără a-și sacrifica imaginea. Miza va fi formată din mașini sport puternice, luxoase, dotate cu tehnologie de ultimă oră, dar și modele mai versatile, care se pretează unui public mai variat. Pentru a sprijini această expansiune, Ferrari colaborează cu designeri renumiți și implementează colaborări tehnologice pentru a-și afirma poziția de lider pe piață.
Lucrurile devin și mai interesante în era electrificării. Producătorul de la Maranello pregătește lansarea primului său model 100% electric, un adevărat punct de cotitură pentru un imaginea sa, după ce și-a clădit reputația pe motoarele pe benzină. Primul model electric va trebui să combine puterea unui Ferrari cu o mai mare atenție la mediu. O provocare majoră, dar care pare în concordanță cu problemele ecologice actuale, unde fiecare producător trebuie să se adapteze tranziției energetice.
Ferrari intenționează să își păstreze ADN-ul în timp ce se va conforma acestor noi așteptări. „Suntem pregătiți să acceptăm această provocare cu aceeași pasiune și rigoare care au definit întotdeauna Ferrari”, a spus Benedetto Vigna. Această schimbare ar putea nu doar să transforme imaginea mărcii, ci și să redefinească standardele vehiculelor electrice sport și de lux din întreaga lume.
Pentru a primi în timp real știri, analize și informații din domeniul auto, urmărește 24auto.ro pe WhatsApp Channels!