Karl Lagerfeld, o imagine de succes pentru securitatea rutiera

3 aprilie 2009



Anul trecut, in Franta a demarat o campanie de promovare a utilizarii vestelor si triunghiurilor reflectorizante, in caz de pana, pe sosele. Pana aici, nimic deosebit. Numai ca initiatorii acestei campanii au avut o idee geniala: folosirea imaginii lui Karl Lagerfeld. La papion si "echipat" cu o astfel de vesta peste sacou, celebrul stilist german, care traieste de la varsta de 16 ani la Paris si este director artistic la celebra casa Chanel, a pozat pentru aceasta campanie.

Conform rezutatelor prezentate de o organizatie de profil din Franta (UDA), campania s-a dovedit a fi un mare succes. De altfel, agentia Lowe Strateus, care a semnat creatia, a primit Marele Premiu, intr-o gala dedicata celor ma bune campanii derulate in 2008. Aceasta tehnica, de asociere a doua elemente cu valoare de simbol, provenind din domenii complet diferite, pare sa aiba mare succes, fiind preferata, in ultimii ani, de agentii.